​سام شوفاژ خدمات زیر برای محصولات پمپیران ارائه می نماید :
سیم پیچی الکتروموتور سه فاز و تکفاز پمپیران ( موتوژن و سایر الکترو موتورها )
سرویس کامل پمپ ها و بازسازی پمپ های معیوب و پمپ مستهلک پمپیران 
تعویض پروانه و محور پمپ ( تعمیر شفت پمپیران و تابگیری و رفع ارتعاش )
تعویض بلبرینگ با استفاده از بهترین بلبرینگ های دور بالا مخصوص پمپ پمپیران 
نصب سیل مکانیکی  و سیلی کردن انواع پمپ های نخ گرافیتی با ضمانت دوساله و ساخت قسمت های آب بند
تعمیر پمپ های شناور پمپیران و کف کش و لجن کش انواع برندهای ایرانی و خارجی و چینی
تعمیر پمپ های طبقاتی پمپیران و غیره ایرانی و خارجی 
تعمیر پمپ های سیرکولاتور سمنان انرژی ، پمپ های ارس ، بل اند گاست آمریکا ، آرمسترانگ انگلیس ، گراندفوس و غیره
تعمیر پمپ های سیرکوله ارس
تعمیر پمپ های سیرکولاتور آزاد البرز
تعمیر پمپ های شوفاژی و سیرکولاتور بل اند گاست 
تعمیر پمپ های سیرکولاتور آرمسترانگ انگلیس
تعمیر انواع پمپ های گراندفوس شوفاژی 
سیم پیچی و تراشکاری انواع پمپ شوفاژی ایرانی و خارجی 

تعمیر پمپ های زمینی پمپیران 
تعمیر پمپ های بویلر پمپیران
تعمیر پمپ های گریز از مرکز پمپیران
تعمیر پمپ های روغن داغ پمپیران
تعمیر پمپ های اتا پمپیران
 
 مشخصات فنی
تخصصی ترین مرکز تعمیرات پمپیران و پمپ های شوفاژی ایرانی و خارجی
در سام شوفاژ این اطمینان وجود دارد که با در نظر گرفتن رضایت مشتری در درجه اول و سپس تحویل کالای خدماتی در کوتاه ترین زمان، خدمات رسانی به عزیزان متقاضی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات پمپیران را میسر کند.
هم اکنون عمده فعالیت های سام شوفاژ به عنوان برترین ارائه دهنده تعمیرات و خدمات پس از فروش پمپیران، سعی در تامین نیاز صنایع گوناگون و صنعت آب کشور داشته و توان مهندسی خود را برای آموزش روش های پیشرفته به کاربران ایرانی به کار گرفته است. در حوزه فعالیت سام شوفاژ می توان به تعمیرات و خدمات پس از فروش با توجه به استاندارد های بین المللی معتبر نظیر ISO ،ANSI NFPA 20 ،DIN و API اشاره کرد.
بر این اساس قسمت مهندسی تعمیرات و خدمات پس از فروش سام شوفاژبه عنوان تخصصی ترین تعمیر کار انواع پمپ و پمپ های شوفاژی پمپیران و پمپ های فشار آب پمپیران مخصوص موتورخانه و تاسیسات مرکزی ساختمان ، برای ارتباط با مشتریان تلاش دارد تا از طریق کارشناسان تعمیرات و خدمات پس از فروش ضمن برقراری ارتباط با مشتری و ارائه راهنمایی های لازم، در پیشبرد هر چه بهتر فرآیند خدمات رسانی گام های مفید و موثری بردارد.
بازرسی و کنترل واحد های صنعتی بیشتر به خاطر پیامد های سلامت شغلی و ایمنی می باشد. معمولا بنا به نظر مالکان و سهامداران فاصله زمانی بین دو اورهال (تعمیرات اساسی) می تواند دستخوش تغییر قرار گیرد و امکان این وجود دارد که نیاز به اجرای آن نباشد. در این راستا سام شوفاژ در فرآیند تعمیرات و خدمات پس از فروش پمپیران همواره خط مشی منظم و یکپارچه ای برای ساماندهی به روند تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع پمپ های شوفاژی و سیرکولاتور را داشته است.
در سام شوفاژ به عنوان ارائه کننده خدمات و تعمیرات انواع پمپ و نیز محصولات شرکت پمپیران با دو استراتژی در امر تعمیرات و نگهداری تجهیزات صنعتی رو به رو هستیم:
نگهداری و نظارت و راهبری عملکرد انواع پمپ پمپیران و ksb  و غیره 
تعمیرات شکست
نگهداری و تعمیرات شکست با نام های دیگری نیز شناخته می شود، مانند نگهداری و تعمیرات اصلاحی، تعمیرات در هنگام خرابی و تا از کار افتادگی کامل تجهیز و توقف آن.
با توجه به اینکه هزینه مالی از کار افتادگی ناخواسته و غیر مترقبه چقدر باشد، استراتژی شکست گاهی اوقات موثر نیز هست. افزایش قابلیت تعمیرات و نگهداری مانند بهبود دسترسی به ماشین، می توان در تسریع واکنش های به موقع و موثر و همچنین کاهش فعالیت های اضافی قدم بزرگی برداشت.
برای آگاهی از نحوه نصب پمپ روغن داغ پمپیران، به بخش مقالات مراجعه نمایید.
تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات صنعتی
در مبحث تعمیرات و خدمات پس از فروش پمپیران، برای جلوگیری از خرابی ها و در نهایت کاهش احتمال وقوع آن، فعالیت ها و برنامه ریزی های مخصوص و موثر وجود دارد. این برنامه ریزی شامل چندین نوع مختلف می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
تعمیرات و نگهداری در زمان مقرر یا وظایف ثابت
انجام تعمیرات و نگهداری محصولات پمپیران به صورت زمان بندی شده، بهتر است از اینکه به تجهیز صنعتی مورد نظر اجازه خرابی دهیم. پیدا کردن فواصل زمانی مناسب برای انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش تجهیزات صنعتی توسط سام شوفاژ بعنوان ارائه دهنده خدمات مهندسی تعمیر انواع پمپ و نیز پمپ های پمپیران این امکان را فراهم می کند. بدین ترتیب بسیاری از نارسایی ها و خطاهای انسانی، در رابطه با مقوله تعمیرات و نگهداری را به حداقل می رساند. تشخیص عمر خرابی در تعمیرات و نگهداری به عنوان امری حیاتی شناخته شده است، که با توجه به توان مهندسی، تجربه کافی و سابقه درخشان سام شوفاژ در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش، این مهم میسر شده است.
تعمیرات و نگهداری ناگهانی​​​​​​​
در برخی از تجهیزات صنعتی که توقف آن ها باعث از دست رفتن تولید نمی شود، تعمیرات و نگهداری ناگهانی و اورژانسی از بعضی لحاظ بسته به شرایط کاری فوایدی نیز برای واحد تولیدی دارد. در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات پمپیران این قابلیت در اختیار مشتریان عزیز سام شوفاژ قرار می گیرد.
تصمیم گیری مدیریتی
در فرآیند تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع پمپ و  محصولات پمپیران، همیشه ملاحضات اقتصادی حائز اهمیت نیست. بلکه مواردی مثل مسئولیت های محیط زیستی، اجتماعی، دیدگاه مشتریان یا سازمان متقاضی، روابط اقتصادی و روابط محلی نیز در انجام فرآیند تعمیرات و نگهداری دخیل هستند.
تعمیرات و نگهداری بر اساس وضعیت تجهیز
در سام شوفاژ به عنوان تعمیر کار انواع پمپ و نیز  محصولات پمپیران، تعمیرات و نگهداری بر اساس وضعیت کلی تجهیز مانند پایش وضعیت (Condition Monitoring)، عیب یابی (Diagnostic Testing) و کشف اولیه خرابی صورت می پذیرد. در بیش از %80 روش تعمیرات و نگهداری (IFIRM)، تعمیرات و نگهداری بر اساس نتایج حاصل از اندازه گیری های منظم، شرایط کارخانه، ترند (Trend)، پارامترها و پیش بینی زمان منجر به خرابی، برنامه ریزی می شود. اصول کار به این صورت است که اجزای مکانیکی دخیل در تجهیزات صنعتی، شواهدی از آغاز خرابی را از خود نشان می دهند، که شناسایی این مراحل خرابی با دستگاه های الکترونیکی صورت می گیرد. هر چند ممکن است گاهی بعضی از خرابی ها به طور ناگهانی به وقوع بپیوندند. بدین ترتیب در فرآیند تعمیرات و خدمات پس از فروش پمپ های ایرانی و خارجی تمام مراحل یاد شده فوق، با توان مهندسی و روش های نوین صنعتی میسر می شود.
سام شوفاژ به عنوان واحد تعمیر و نگهداری انواع پمپ های سیرکولاتور و شوفاژی و تامین فشار آب ایرانی  و پمپیران همواره پیشنهاداتی را در مورد تعمیرات و نگهداری تجهیزات به مشتریان خود ارائه می کند و در صورت لزوم و قبل از ایجاد خرابی کامل و وارد کردن خسارات جدی، با استفاده از روش نوین پایش مداوم و بررسی تجهیز و روش ها و تکنینک های موثر در این امر، می تواند کمک های شایان توجی به مشتریان عزیز بنماید.

سام شوفاژ